Co budete dělat:
Strategie a lidé
- Povedete advokační činnost jak v ČR, tak na mezinárodní úrovni
- Budete plánovat projekty a programy
- Jednotlivé projekty budete také koordinovat
Marketing a Fundraising
- Budete tváří organizace a budete prezentovat její poslání a činnost před všemi klíčovými cílovými skupinami.
- Fundraising bude Vaším denním chlebem
- Finance a účetnictví
- Připravovat a hlídat rozpočet organizace a sbírat podklady pro účetnictví
- Sestavovat Poskytovat podklady pro vyúčtování grantových a dotačních výzev
Jak si Vás představujeme:
- Máte min. středoškolské vzdělání a to ekonomického, právnického nebo humanitního zaměření.
- Mluvíte plynule anglicky (ideálně C1)
- Máte vynikající organizační a prezentační schopnosti
- Jste samostatná, spolehlivá a odpovědná
- Hodnoty a poslání Aliance žen s rakovinou prsu Vám zní tak, že byste je hned podepsala
O Alianci žen s rakovinou prsu
Jsme Aliance žen s rakovinou prsu o.p.s., existujeme od roku 2002. Zastupujeme 40 pacientských organizací z Čech, Moravy a Slezska. Sloužíme jako informační a edukační centrum pro veřejnost, onkologicky nemocné a jejich organizace. Zároveň poskytujeme metodickou pomoc organizacím onkologicky nemocných, koordinujeme projekty a kampaně ve prospěch prevence a léčby nádorového onemocnění prsu, sjednocujeme snahy pacientských organizací i jednotlivců o prosazování práv a rovných podmínek k léčení a rekonvalescenci žen s nádorovým onemocněním prsu a zastupujeme české onkologické pacientky v mezinárodních strukturách. Od roku 2009 jsme členem koalice Europa Donna, v roce 2018 jsme se stali členskou organizací European Cancer Patients Coalition. Od roku 2015 získáváme opakovaně hodnocení Spolehlivá veřejně prospěšná organizace, které udílí Asociace veřejně prospěšných organizací ČR. Budete v dobré společnosti.
Jak to bude probíhat
Pošlete nám strukturované CV a krátkou osobní motivační zprávu (max. 800 znaků) na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nejpozději do 8. února 2021.
Pokud Vás vybereme do dalšího kola, očekávejte referenční dotazník a výzvu ke zpracování úkolu. Oboje vyhodnotíme a pokud uspějete, pozveme Vás k osobnímu nebo on-line rozhovoru. (Zda se uvidíme fyzicky nebo přes obrazovku, to bude záležet na vládních nařízení, která budou platit v této fázi výběrového řízení).
Vybraný finální kandidát nebo kandidáti absolvují osobnostní test.
Prosím, vezměte na vědomí, že vzhledem k interním kapacitám budeme kontaktovat pouze vybrané uchazeče, kteří dodají všechny požadované podklady a budou splňovat kvalifikační předpoklady. Děkujeme za pochopení.
Načasování:
Odeslání CV a motivační zprávy: do 8.února 2021 do 23:59
Předpokládané ukončení výběrového řízení: 28. února 2021.
Nástup: 1. dubna 2021.
P.S. Výběrové řízení je samozřejmě otevřeno i mužům.
#aliancezen